MONT-EL
Pogotowie instalacyjno-budowlane 24h POGOTOWIE INSTALACYJNO-BUDOWLANE 664 108 108
Znajdź nas na facebooku

Model projakościowy



Krok I - Identyfikacja problemów w zakresie jakości świadczonych usług, zadbanie o zasoby ludzkie jak i finansowe, integracja jakości z innymi działami firmy;

Krok II - Identyfikacja klientów- oczekiwania wobec usługodawcy;

Krok III - Identyfikacja problemów jakościowych;

Krok IV - Opracowanie polityki projakościowej- plan, cele, standardy;

Krok V - Poprawa wyników- redukcja kosztów;

Krok VI - Oszacowanie aktualnych działań projakościowych, weryfikacja założonych planów i standardów, ciągłe poprawianie występujących błędów, dążenie do perfekcyjności w świadczeniu usług. Powyższy model przedstawia w jakich płaszczyznach firma Mont-el identyfikuje swoje możliwości z zakresu poprawy jakości oraz wymagania w zakresie opracowania strategii jakości.

Prezentowany model wskazuje na silne znaczenie jakości kultury organizacji oraz zaangażowania całego zespołu Mont-el’owskiego. Ma na celu spełnienie najbardziej wymagających projektów, aby zadowolić współczesnego klienta.

Realizacje